We hebben de vragen die ons het meest gesteld worden hier uiteengezet. Heb je een vraag die er niet tussen staat? Stuur ons dan een mailtje via shop@weknowhair.nl.
1 tot 2 werkdagen. De bestellingen die geplaatst worden voor 14.00 uur worden dezelfde dag nog verstuurd op de verzenddagen: maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. De bestellingen die na dit tijdstip geplaatst zijn, worden verschoven naar de eerstvolgende verzenddag. Bestellingen die geplaatst worden op vrijdag worden verstuurd op maandag.
Voor Nederland zijn de verzendkosten voor bestellingen €6,- en het wordt gratis verzonden bij bestellingen boven €30,-. Voor bestelling naar België bedragen de verzendkosten €10,- en worden orders met een bedrag van €40,- offer gratis verzonden.
Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Hou hiervoor altijd de track en trace code in de gaten die je van ons ontvangt via de email. Heb je geen bericht van ons ontvangen? Of heb je wel bericht ontvangen maar na twee werkdagen nog steeds je bestelling niet in huis? Neem dan contact op met ons.
Hebben jullie een fysieke winkel?
Ja zeker! We Know Hair is onderdeel van Barbershop Zevenbergen en de meeste artikelen zijn ook in de salon te bekijken en te koop.
Je bent van harte welkom tijdens de openingsuren van de Barbershop:
Zodra wij uw retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij de betaling zo snel mogelijk. Dit duurt maximaal 10 werkdagen. U ontvangt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop u heeft betaald.
Heeft u na 10 werkdagen uw geld nog niet retour? Neem dan contact op ons.
Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Indien deze niet binnen 5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.
Mocht je een klacht hebben dan horen we dat graag! Wij zullen de klacht evalueren en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Je kunt je klacht indienen via shop@weknowhair.nl
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging en zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.